eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkarga do PiPRe: Skarga do PiP
  • Data: 2008-07-16 09:15:05
    Temat: Re: Skarga do PiP
    Od: Z Podziewski <z...@n...co.uk> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Skargi przysłane e-mailem są załatawiane tak jak te, które zostały
    przysłane snail-mail'em, jednak Spirit Horse ma rację w tym sensie, że
    bez podania adresu pocztowego skarga nie zostanie rozpatrzona.

    Wysłanie wniosku mailem jest może szybsze i tańsze, ale odradzam ten
    sposób. Proponuję wysłanie listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru. Bardziej prawdopodobne wtedy będzie załatwienie sprawy w ciągu
    miesiąca. Zdarza się, że termin załatwienia jest przesuwany. Jednak
    wtedy zainteresowany jest informowany o przedłużeniu terminu. Co do
    zwrotnego potwierdzenia odbioru... Poczty traktują je dość zabawnie w
    odnienieniu do firm, czy instytucji. Bywa tak, że cała korespondencja
    jest wydawana bez sprawdzenia, czy przy kopertach jest ZPO i wtedy to
    już tylko dobra wola adresata, że zwraca przy okazji następnej wyzyty
    na poczcie kartoniki ZPO. Piszę to na podstawie doświadczenia, kilka
    razy zdarzyło mi się taką sytuację zaobserwować. Jest to jednak już
    problem poczty, nie wysyłającego. :-)

    Pozdrawiam,

    --
    Z Podziewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1