PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkandynawia - Praca › Re: Skandynawia - Praca
  • Data: 2002-04-30 20:29:49
    Temat: Re: Skandynawia - Praca
    Od: "rafal nowak" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnacr4ha.1f92.m.domagalski@alpha.home.ostrow.
    pl...
    > W Gazecie Wyborczej (kurcze nie moge znalesc teraz) byl duzy artykul
    > zwiazany z naciaganiem klientow przez ta firme w o gole rowniez
    > nie tylko przez gazete :
    >
    > http://w1.349.telia.com/~u34900009/arch581.htm
    > http://w1.349.telia.com/~u34900009/arch532.htm

    Dlaczego nikt takimi firmami/organizacjami nie potrafi sie zajac? Proceder
    jak wynika z artykolow trwa juz kilka lat, sa poszkodowani a prokuratura
    umarza w 2001 r. postepowanie z powodu "braku danych dostatecznie
    uzasadniających podejrzenie popełnienia czynu zabronionego"...
    A firma znowu poszukuje chetnych. Ciekawi mnie ile osob w tym roku zostanie
    oszukanych? I co bedzie miala do powiedzenia prokuratura.

    Pozdrawiam,
    rafal