PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
  • Data: 2005-11-09 12:07:20
    Temat: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Od: WL <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    zasiu wrote:

    > Związek z telekomunikacja "stricte" bardzo mglisty.

    U operatora mozesz albo sprzedawac, albo zajmowac sie marketingiem, albo
    utrzymaniem sieci (panie Joziu, BTS umarl, trzeba zasilacz wymienic),
    projektowaniem radiowym, projektowaniem i wdrazaniem uslug - ale to
    wiaze sie z reguly z napisaniem znowu jakiegos kawalka softu. Czy jesli
    ja pracuje w firmie z branzy metalowej (ktora produkuje detale ze
    stali), to myslisz, ze hutnik u nas znajdzie robote?
    Ano nie, kupujemy stal gotowa, i tylko ja troche obrabiamy...
    stricte telekomunikacyjnych.

    WL

    PS. Po prostu chodzi o to ,ze operator jest z branzy "uslug
    telekomunikacyjnych" a nie "projektowania i budowy systemow
    telekomunikacyjnych". Oni tez tylko obrabiaja gotowe rozwiazania.