PracaGrupypl.praca.dyskusjeSię rozstałem z korporacją... :) › Re: Się rozstałem z korporacją... :)
  • Data: 2011-03-26 08:41:47
    Temat: Re: Się rozstałem z korporacją... :)
    Od: Pawel <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-25 09:54, BB pisze:
    > No i się rozstałem z korporacją, w której pracowałem. :)

    > pzdr

    Oj, jak ja Cie facet rozumiem,...
    sam przyjąłem się do "małej" firmy, która dopiero co powstawała.
    Gdybym wtedy wiedział, że ta firma, to tylko przykrywka a cała praca
    odbywać się będzie w strukturach korporacji, to bym się nieźle chyba w
    głowę nieźle puknął zanim bym to wszedł.
    Po pół roku pracy zrozumiałem antyglobalistów.