PracaGrupypl.praca.dyskusjeSerwisy pośrednictwa pracy WWWRe: Serwisy pośrednictwa pracy WWW
  • Data: 2003-03-12 09:14:09
    Temat: Re: Serwisy pośrednictwa pracy WWW
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl> szukaj wiadomości tego autora

    KaeL wrote:

    > Wiem że się powtarzam, ale:
    > Jakie radzicie serwisy WWW do szukania pracy? Widziałem tu już ich długą
    > listę, ale jak słusznie ktoś zauważył - z moedeme nie ma szansy je wszystkie
    > przeglądać.
    > Pytam się zatam o te najlepsze.
    > W moim wypadku chodzi o działkę IT w W-wa i okolicach.

    Witaj,

    Jesli masz wyzsze, znasz jezyk oraz doswiadczenie w pracy lub/i naprawde
    jestes dobry w tym co robisz, to proponuje kazdy serwis pracy (masz cala
    sterte adresow stron WWW wydrukowana w Gaz. Wyb.).
    Jesli nie - bierz ksiazke teleadresowa, pisz CV i smigaj na miasto, bo
    szkoda Twojego czasu :)

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>