PracaGrupypl.praca.dyskusjeSerwisant PC - jaka pensja?Re: Serwisant PC - jaka pensja?
  • Data: 2004-08-30 19:44:57
    Temat: Re: Serwisant PC - jaka pensja?
    Od: ".:: orzeszko ::." <tomaszorzech_NOSPAM@NOSPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    in article 4...@4...com, Kasek at
    k...@f...onet.pl wrote on 30.08.2004 17:43:

    > "tylko kwoty od 2500 netto (3750 brutto) w zwyz wchodza w
    > gre :)"

    no żyć z czegoś trzeba - wiesz jaka jest emerytura z 800 zł brutto? 520 zł
    netto... A i rodzinka jest i żonka i dzieciaczek. Jeść muszą...

    > fajnie, chyba duza firma to podstawa,

    ja mam dosyć małych, gdzie robią dwie osoby i o urlopie czy jakiejś podwyżce
    to nie masz co marzyć "bo szef zawsze zarabia mniej od ciebie" ale jakoś w
    ciągu mojej całej kariery u niego już dwie fury zmienił a ja zarabiam
    dokładnie tyle samo co 4 lata temu...

    > Bo male to ostatnio mgr inz. informatykom placa
    > < 1000 zl netto :(
    > miejsce: byle katowickie

    naprawdę, twierdzę że ludzie się nie cenią i przez to tak mało zarabiamy.
    Jak pójdziesz do poważnej firmy to napewno Cię zatrudnią nawet i za 5
    kawałków. Mój szfagier jest kierownikiem utrzymania ruchu w hucie szkła
    znanej francuskiej firmy i ma 6 do rączki :)

    --
    [ Tomasz .::orzeszko::. Orzech ]
    [ http://www.tomaszorzech.prv.pl/ ]