PracaGrupypl.praca.dyskusjeSTUDENT studiów ZAOCZNYCH ...Re: STUDENT studiów ZAOCZNYCH ...
  • Data: 2004-01-30 08:43:58
    Temat: Re: STUDENT studiów ZAOCZNYCH ...
    Od: "Michał S" <s...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No widzisz, Ty jeden nie zrozumiałes opisu grupy a potem o wszystkich
    > zaocznych beda mowic, ze to idioci...
    >
    > Pzdr,
    > Aga
    To nie miało być zdjęcie do CV. Opis grupy zrozumiałem dokładnie... Dyskusje
    na temat pracy - chodziło mi w tym poście o to abyście wyrazili swoje zdanie
    o tym czy przy tylko takich umiejętnościach można znaleźć gdziekolwiek
    prace... No ale juz wiem jakie jest Wasze zdanie...
    Dzięki za odp.
    Pozdro
    MS