PracaGrupypl.praca.szukanaSPECJALISTA DS. PROMOCJI i PUBLIC RELATIONS › Re: SPECJALISTA DS. PROMOCJI i PUBLIC RELATIONS
    From: "Reklamy.org" <w...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: SPECJALISTA DS. PROMOCJI i PUBLIC RELATIONS
    Date: Thu, 31 Mar 2005 13:32:04 +0200

    Firma o ugruntowanej pozycji rynkowej - w zwiazku z rozszerzeniem zakresu
    dwojej dzialalnosci o:
    wydawnictwa
    dzialalnosc internetowa
    poszukuje
    SPECJALISTY DS. E-MARKETINGU i PR

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku bedzie odpowiedzialna
    za sporzadzanie i kompletowanie informacji niezbednej do
    wdrazania strategii marketingowej i za realizacje dzialan
    promocyjnych.

    Od kandydata oczekujemy:
    - wyksztalcenia wyzszego o profilu marketingowym
    - minimum 2-letniego doswiadczenia na podobnym stanowisku
    - umiejetnosci przygotowywania planow marketingowych i
    analizy efektow podjetych dzialan promocyjnych
    - doswiadczenia w przygotowywaniu projektow marketingowych
    i ich wdrazaniu
    - doswiadczenia w organizowaniu promocji
    - umiejetnosci przygotowywania i przeprowadzania
    prezentacji
    - umiejetnosci analitycznego myslenia
    - umiejetnosci korzystania z komputera i Internetu z
    uwzglednieniem e-marketingu
    - dobrej prezencji i komunikacji
    - dobrej organizacji pracy
    - umiejetnosci pracy w zespole
    - kreatywnosci, samodzielnosci, zaangazowania,
    samodyscypliny
    - znajomosci j. angielskiego

    Oferujemy prace stala lub na zlecenie.
    Zainteresowanych kandydatow prosimy o przeslanie ofert
    zawierajacych list motywacyjny i CV na adres:

    m...@e...pl

    Skontaktujemy sie tylko z wybranymi osobami. Prosimy o
    dopisanie klauzuli: "Wyrazam zgode na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy. (zgodnie
    z Ustawa z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych
    Dz. Ust. nr 133 poz. 883).

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pracy poszukuje doświadczony specjalista ds. Promocji i Public Relations.
    Były