PracaGrupypl.praca.dyskusjeRząd: płaca minimalna wzrośnie w przyszłym roku o 41 zł › Re: RzÄ d: pĹ aca minimalna wzroĹ nie w przyszĹ ym roku o 41 zĹ
    From: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: RzÄ d: pĹ aca minimalna wzroĹ nie w przyszĹ ym roku o 41 zĹ
    Date: Tue, 16 Jun 2009 17:37:08 +0100

    > Nie było o tym mowy, pracodawca był zły, że mu wodę i błoto naniosłem do firmy.
    > Zbeształ mnie.

    jest różnica między wejściem i posprzątaniem po sobie a wejsciem i
    zostawieniem jakiegoś błocka.

    nie wazne, nie jest moją intencją w jakikolwiek sposób atakowac
    personalnie ciebie - w końcu co nam po tym. Osobiście wyznaję zasadę że
    problemem nie jest to ze on powstał, tylko jak go usunąć.
    Chcesz dojeżdżać do pracy tak a nie inaczej - twoja sprawa. Odrzutowiec
    zrobi tę trasę w 5 sekund, na piechotę będziesz szedł 2 i pół godziny
    (przykładowo). Pomiedzy tymi środkami masz jakieś inne jeszcze inne
    możliwosci. Jeżeli nie masz kasy to musisz doliczyc te 5 godzin
    dreptania dziennie, jezeli masz własne auto... a rower... to tylko
    transport. potem sama praca - zostawiasz wszystko za sobą i wykonujesz
    swoje obowiązki w zaleznosci od umowy. uśmiech na twarzy i takie tam
    pierdoły.
    normalne ze zawsze może sie coś ubrudzić, wylać itp. Dlatego gdzieś
    zawsze w poblizu jest szczotka czy mop. Na ogół lepiej oczyscic od razu,
    bo np. nie bedzie to przeszkadzało innym osobom potrzebujacym skorzystac
    z danego miejsca itp itd. Prawdopodobnie tutaj gdzies znajdzie sie
    rozwiązanie dotyczące twojej (byłej) pracy a nie tego że dobierasz sobie
    taki a nie inny srodek transportu