PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa w Motoroli? › Re: Rozmowa w Motoroli?
    From: "rem" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa w Motoroli?
    Date: Mon, 14 Oct 2002 21:20:11 +0200

    Byłem na rozmowie w Motoroli Kraków, co prawda nie na stanowisko
    programisty. Pojechałem tam między innymi i dlatego, że obiecali
    zrefundować koszty podróży do Krakowa. Bardzo pięknie po rozmowie wręczyli
    ładny formularz do wypełnienia i ...............co???? I teraz nie chcą
    przelać pieniędzy DZIADY jedne, spławiają mnie. Nie miał bym żadnych
    pretensji jak by było powiedziane, że dojazd każdego kandydata jest na
    własny koszt. Ale jak się coś obiecuje, to powinno się dotrzymać
    słowa........czyż nie tak Pani Doroto Nowak z badziewnej firmy Motorola

    rem