PracaGrupypl.praca.dyskusjeRezygnacja ze stażuRe: Rezygnacja ze stażu
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rezygnacja ze stażu
    Date: Thu, 11 Aug 2005 13:40:08 +0100

    >Przed pisaniem w tym watku, polecam uprzednie zapoznanie sie ze
    >znaczeniem "stażu" oraz wszystkim co sie pod tym "stazem" kryje.
    >Wtedy wszystko stanie sie jasne i znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie.

    Staż to taka pseudopraca (ustawa,art2,pkt1,pdpkt34), gwarantująca
    wybranym przedsiębiorcom darmowego pracownika na określony okres
    (art2,pkt1,pdpkt34). Na pseudowypłatę stażysty zwaną stypendium
    (art2,pkt1,pdpkt35) składają się takie osoby jak ja, Ty, stażysta i
    inni członkowie klanu białego orła (art106,pkt1,pdpkt2, art53,pkt6), w
    przypadku stażu wspófinansowanego przez łunię, dorzucają się jeszcze
    inni (art106,pkt1, pdpkt6).
    Nie zmienia to faktu, że stażysta wykonywał pracę przez jakiś okres, a
    teraz ktoś próbuje go ze zdobytej fortuny (oczywiście odpowiednio
    uszczkniętej przez kawopijców na różnych szczeblach) ograbić, bo mu
    się znudziło samodoskonalenie.

    Dobra a teraz czy ktoś mnie oświeci - gdzie w ustawie jest informacja
    o urzędniczym zaborze zarobionych przez stażystę pieniędzy?

    --
    pozdrawiam
    Bremse