PracaGrupypl.praca.dyskusjeRepMed - jakieś doświadczenia? › Re: RepMed - jakieś doświadczenia?
  • Data: 2003-10-16 12:35:06
    Temat: Re: RepMed - jakieś doświadczenia?
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik HUBERT napisał, Dnia 03-10-16 13:32:

    > JA WIEM WSZYSTKO O REKRUTACJI

    Dalszy ciąg Twojej wypowiedzi (rezultat rozmów) zadaje kłam Twemu
    przeświadczeniu.

    BYŁEM W FIRMACH FARMACEUTYCZNYCH NA .....23
    > ROZMOWACH ( DWUDZIESTU TRZECH) I JESZCZE MNIE NEI PRZYJĘLI,
    ^^^^^^^

    Gratuluję optymistycznego stosunku do otaczającej rzeczywistości. Mniej
    odporne jednostki, zaczęłyby szukać błędów w swoim postępowaniu, albo
    uzupełniać wiedzę.

    JAK CHCESZ O COŚ
    > SPYTAĆ PISZ: h...@p...onet.pl

    Pisz, pisz. Dowiesz się czego *nie* robić.
    A tak na gorąco to już masz jedną. Na pewno nie należy wrzeszczeć na
    osobę przeprowadzającą rekrutację. ;-)

    powodzenia

    --
    Zbyszek Tuźnik