PracaGrupypl.praca.dyskusjeRejestracja w PUP › Re: Rejestracja w PUP
    From: "AndrzejW" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rejestracja w PUP
    Date: Mon, 3 Jan 2005 15:25:13 +0100

    Użytkownik "Pajączek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:crbinm$1ud$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kiedyś się rejestrowałem, przyszedłem sobie 13,45 (czynne do 14,00) i pani
    > w milej atmosferze zalatwila w ciagu niecalych 10 minut.

    Widocznie miałeś szczęście, i nie było kolejki. I nie byłeś skomplikowanym
    przypadkiem ;)

    Dlatego pytam, bo
    > dzis o 12 ludzie na koncu ogromnej kolejki mowia ze czekaja od 7,30.

    Może pracownicy mieli jakieś zebranie...

    A poważnie. Zdaża się czasami, że ktoś przyniesie świadectwo pracy
    wypełnione niezgodnie z obowiązującymi przepisami. Wtedy Pani musi biegać po
    radcach prawnych, kierownikach - konsultować się co z tym fantem zrobić....
    To może trwać.

    Czasem zjawi się marudny bezrobotny, który przeglądając dostępne oferty - 10
    minut poświęca na jedną. Pani nie może zabardzo popędzać takiej osoby...

    Powodów może być wiele, że czasem kolejka idzie szybciej, czasem całkiem
    wolno.

    pozdr
    Andrzej