PracaGrupypl.praca.dyskusjeRefleksje (dlugie)Re: Refleksje (dlugie)
  • Data: 2003-06-20 14:55:39
    Temat: Re: Refleksje (dlugie)
    Od: "miras" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bAnan wrote:
    > przepraszam, ale ktorej sieci protokolem (pomijajac to, ze nie jest to
    > protokol!) jest GPRS? - LAN, MAN czy moze WAN?

    wszyscy na UW tacy zlosliwi sa? jesli wiesz ze to nie jest protokol to
    napisz a nie zadawaj glupie retoryczne pytania.
    poza tym czepiasz sie slowek(bo gdybym zamiast "protokolow" napisal
    "standardow" albo "projektow" to by bylo ok co?). jest to po czesci
    usprawiedliwione ale w swym pedzie do nasmiewania sie z innych nie zauwazasz
    ze w tej dyskusji chodzi zupelnie o cos innego. nie chodzi w niej o
    protokoly uwierz mi. tymczasem nie powiedziales jeszcze nic konkretnego i
    ciekawego na temat.

    --
    Pozdr
    miras