PracaGrupypl.praca.dyskusjeRęce opadają › Re: Ręce opadają
    From: "Dorota" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ręce opadają
    Date: Tue, 27 Jan 2004 23:04:08 +0100

    To ja jeszcze wtracę swoje trzy grosze. Mam za sobą 25 lat pracy. Pracowałam
    w osrodku obliczeniowym, dorabiałam w sklepie i na miedzymiastowej,
    pracowałam jako monter na wydziale, potem byłam pomiarowcem w Izbie
    Pomiarów, skończyłam w dziale rozliczeń. Ukończyłam Policealne Studium
    Elektroniczne (dosyć dawno) ale rynek wymaga przekwalifikowania więc dwa
    lata temu ukończyłam Studium Ekonomiczne. Zrobiłam sobie w zeszłym roku
    prawo jazdy. No i teraz Wam powiem, że pani w UP popatrzyła w moje papiery i
    powiedział: ja nic dla pani nie mam, pani nie ma żadnych kwalifikacji, to ja
    jej na to ale przez ostatnie cztery lata pracowałam w dziale rozliczeń. Pani
    ze stoickim spokojem: co to jest dział rozliczeń? To nie jest żadna
    praktyka.
    To, ze ręce opadaja to mało, mnie opadło wszystko. Dobrze, że jestem jako
    tako zakonserwowana to mnie tam na miejscu szlag nie trafił.
    Pozdrawiam optymistycznie
    Dorota