PracaGrupypl.praca.dyskusjeRęce opadają › Re: Ręce opadają
    From: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ręce opadają
    Date: Tue, 27 Jan 2004 21:43:48 +0100
    Sender: f...@p...onet.pl@tomszo.oliwa.gda.osk.pl

    > K....... a ci co niby jeżdżą to na czym się uczyli na Scaniach i
    Volvach?.
    > Tak samo na Starach na dodatek gorszych trupach.

    masz rację. Ale odpowiedziałem Tobie w ten sposób a nie inaczej bo znam
    takie sytuacje "z pierwszej ręki". Mój przyjaciel zrobił C+E mając
    zapewnioną pracę u ojca w firmie transportowej. Mimo że chłopak świetnie
    jeździł wcześniej do 3,5t przesiadka na coś wielkiego była niezłym szokiem.
    Plusem bylo ze mial do dyspozycji na placu u ojca zestaw na ktorym ćwiczył
    manewry. Któregoś razu zahaczył lustrem i wygiął drzwi. I takich sytuacji
    chcą uniknąć Twoi przyszli pracodawcy. Bo wiadomo, ze zaplacisz za naprawę,
    ale przestój w firmie transportowej jest tragedią.

    > Problem polega na tym że
    > pracodawca woli zatrudnić emeryta lub rencistę, odchodzą mu podatki.
    > Więcej kasy ma dla siebie. Ponadto zobacz co dzieje się w MZA Kierowców
    > wciąż brakuje, a pracują ludzie emeryci, którzy pobierają 1800 pln od
    > państwa i cieszą się że jeszcze mogą się na coś przydać, a młody stoi za
    > bramą i żebrze za robotą. Taka to rzeczywistość w naszym kraju.

    to inna bajka. Ja mowiłem o transporcie prywatnym.

    pozdrawiam i zycze powodzenia,

    ST