PracaGrupypl.praca.dyskusjeRęce opadająRe: Ręce opadają
    From: "Mariusz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ręce opadają
    Date: Tue, 27 Jan 2004 15:41:54 +0100

    Użytkownik "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bv5q2o$8gk$1@news.onet.pl...
    > nawet
    >
    > Dziwisz się im? Zdałeś prawo jazdy jadąc starem + przyczepa (albo
    okolice),
    > a oni mieliby Tobie oddać w ręce ciągnik siodłowy wartości minimum 100 tys
    > zl plus ładunek?
    >
    > ST

    K....... a ci co niby jeżdżą to na czym się uczyli na Scaniach i Volvach?.
    Tak samo na Starach na dodatek gorszych trupach. Problem polega na tym że
    pracodawca woli zatrudnić emeryta lub rencistę, odchodzą mu podatki.
    Więcej kasy ma dla siebie. Ponadto zobacz co dzieje się w MZA Kierowców
    wciąż brakuje, a pracują ludzie emeryci, którzy pobierają 1800 pln od
    państwa i cieszą się że jeszcze mogą się na coś przydać, a młody stoi za
    bramą i żebrze za robotą. Taka to rzeczywistość w naszym kraju.

    Pieprzyć ten cały system!!!