PracaGrupypl.praca.dyskusjePokoje1 › Re: Re[4]: Pokoje1
  • Data: 2004-06-04 10:47:03
    Temat: Re: Re[4]: Pokoje1
    Od: "marek" <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    "klakpracaszukam" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1652253039.20040603191620@poczta.onet.pl...

    > Sa tu chyba ludzie, ktorzy maja jakies doswiadczenie juz w szukaniu
    > pracy, a co za tym idzie jakies lokum/pokoj
    > Wiec moze jest ktos kto by mogl pomoc
    > jezeli nie Sorry
    > Czy nie prosciej jest skierowac kogos na inny klub, niz ....

    teraz troche lepiej rozumiem idee pytania :)
    a reakcja? - to kwestia punktu widzenia: gdybys zamieszkiwal w urzedzie
    pracy, pytanie o farby olejne wywolaloby podobny oddzwiek.
    Dostajesz ocene (jak w szkole) za "nie na temat!!!" ;)

    Ale... nikt Ci nie zyczy zle. Nie mam pojecia, gdzie mozesz znalezc
    potrzebna Ci informacje.
    Sprobuje google.pl i haslo "Skierniewice" "wynajem", "pokoje". Moze
    regionalne grupy dyskusyjne . Mozesz zadzwonic na poczte glowna w
    Skierniewicach i zadac pytanie o czasopismo w dziale prenumeraty gazet.
    Zadzwonic do urzedu pracy (serio! ;). Najwyzej pogryza sluchawke - z tamtej
    strony. Moze grupy studenckie? akademiki, czy hotele robotnicze (istnieja
    jeszcze?)

    a tak nawiasem mowiac, BYC MOZE mialbys wieksze szanse na odpowiedz
    tytulujac post "OT - pokoj 1os w Skierniewicach - poszukuje" lub podobny.

    powodzenia zycze.

    marek