    From: "Dorota" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re:
    Date: Tue, 7 Jun 2005 10:52:55 +0200

    > A jeśli nie złozyłeś pisma a dowiedziałeś sie, ze pracodawca kogoś
    > zatrudnił to wal do sądu. Pracodawca pewnie będzie sie wił, ze nowy
    > pracownik to inna grupa zawodowa, ale jeśli wykonuje to co TY ( nawt
    > jesli stanowisko sie inaczej nazywa) to powinno wyjsć na Twoje. Ale
    > kochany to trwa................................. Mojego znajomego
    > zwolnili w 2003 roku , sprawę załozył na poczatku 2004 a teraz ma
    > niedługo kolejna rozprawę :O) Polecam od razu staranie sie o
    > odszkodowanie, w między czasie znajdziesz sobie lepsza prace ;o)
    >
    > pozdrawiam

> [...]

    To jest prawda.
    Właśnie jestem w takiej sytuacji, moje stanowisko pracy zostało zlikwidowane
    ale w mojej grupie zawodowej zatrudniono nowego pracownika. Jestem w trakcie
    dochodzenia sprawiedliwości przed sądem. Zwolniona zostałam w 2003 roku mamy
    rok 2005 a we wrześniu następna sprawa. Mam juz inną pracę i zamieniłam
    pozew o przywrócenie do pracy na odszkodowanie.Na moje pismo o przywrócenie
    do pracy nie otrzymałam odpowiedzi, skierowałm więc sprawę do sądu. Właśnie
    przeciwna strona stara się udowodnić inną grupę zawodową. Na dochodzenie
    swoich praw pracownik ma rok czasu bo przez tyle nie można utworzyć nowego
    stanowiska pracy na miejsce zlikwidowanego.
    Życzę powodzenia w dochodzeniu swoich praw,
    Dorota