eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeRaport pracyRe: Raport pracy
  • Data: 2003-10-21 18:46:30
    Temat: Re: Raport pracy
    Od: "noomy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "wroc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bn37qe$d3q$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jak sporzadza sie raport pracy pracownika?

    Zgadzam się - w formie tabelki.
    Poszukaj gdzieś na sieci pod hasłem Timesheet albo" Arkusz pracy", jeśli nie
    znajdziesz, to napisz na priva - podeślę Ci jakiś swój blanc.

    Musze szczegolowo na pismie
    > przedstawic szefowi czym sie zajmuje i chce to w formie raportu.

    Można właściwie do tabelki dodać jakąś zwięzłą analitykę w formie raportu,
    np. zadania związane z XXX prowadzone były w dniach od XXX do XXX, budżet
    czasu stanowił XXX godzin (dni).
    W ramach XXX w szczególności przeprowadzono następujące prace:
    1.
    2.
    ...

    ... ale ja nigdy czegoś takiego nie robiłem - to byłoby powielenie tabelki,
    a szef mógłby odczuć, że jest traktowany jako z lekka niedorozwinięty.
    :-))))

    Czy znajde
    > gdzies na sieci wzory takich pism lub wiecie jakie punkty powinien
    zawierac
    > i w jakiej forme byc zrobiony.

    timesheet albo arkusz pracy, znajdziesz omówienie, ale wzór......?
    może......
    jak nie, to wal na priva. jutro pojutrze coś znajdę i wyślę.

    > Z gory dzieki.
    >
    >

    spox.
    VV


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1