PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanko !!! › Re: Pytanko !!!
  • Data: 2004-04-01 08:42:14
    Temat: Re: Pytanko !!!
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Asia napisał:
    > Mam pytanie czy jak wejdziemy do Unii to będzie taki zawód jak technik
    > farmacji? Czy wogóle bedzie się liczył?

    Zorientuj sie moze w swoim technikum, jak bedzie z uprawnieniami dla
    absolwentow - powinno sie tez odnosic do ciebie.
    Ostatnio czytalem artykul o tegorocznych absolwentach studiow
    pielegniarskich (licencjat) ktorzy po ich ukonczeniu nie beda mieli
    prawa wykonywania zawodu (takze na terenie Polski - wymog obowiazujacy
    od akcesji, a oni koncza juz po), poniewaz do kwalifikacji wymaganych
    przez unie brakuje im w programie chyba tysiaca godzin (?) zajec.
    Trwa ustalanie jak w ich przypadku i nastepnych rocznikow poszerzyc program.

    pzdr
    Krzysztof