PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ? › Re: Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?
  • Data: 2006-09-21 12:51:27
    Temat: Re: Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1158842037.455118.270280@m73g2000cwd.googlegrou
    ps.com...
    Witam,

    Pracuję w firmie X już ponad rok.
    Jestem grafikiem komputerowym, webamsterem, programistą... 3 w 1 ;-)
    Administruję stronami internetowymi firmy (aktualnie 3, będzie 4),
    częste zmiany, wykonywanie nowych stron, zarządzanie sklepem
    internetowym (od strony technicznej, jaki i obsługa klientów).

    Chciałbym sprawdzić, czy moje odczucie ze mało zarabiam jest
    prawdziwe ;-)

    Pewnie zarabiasz z 1200 na rękę. Myślę,że powinieneś zarabiać z 1800, ale
    znam przypadki,
    ze taki omnibus zarabiał przez 1 rok najniższą krajową poczym się przeniósł
    do innej firmy;)
    wyższe pensje to już raczej specjaliści zajmujący się tylko wybraną
    dziedziną..,

    :::: http://tworzenie-stron.ovh.org ::::