PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o wynagrodzenieRe: Pytanie o wynagrodzenie
  • Data: 2005-05-28 09:28:07
    Temat: Re: Pytanie o wynagrodzenie
    Od: Marcin <g...@l...pl.nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    jarbro wrote:

    > jesli na rozmowie
    > kawlifikacyjnej powiem kwote nizsza niz pracodawca przewidywal na tym
    > stanowisku to czy, zakladajac, ze dostane ta prace, firma zaplaci mi tyle
    > ile planowala? Czy tyle ile chcialem? Czy krakowskim targiem podziela
    > roznice na pol i dorzuca do mojej kwoty?

    Ja np. dostałem dużo więcej niż powiedziałem. Jeśli to duża firma, to
    pytanie o oczekiwania finansowe pozwala dowiedzieć się czegoś o
    kandydacie, szczególnie, jeśli firma zna już jego
    możliwości/umiejętności, ale pensja i tak jest ustalana według polityki
    kadrowej. Przynajmniej w moim przypadku tak było.

    --
    Marcin