PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o urlop - proszę o pomoc › Re: Pytanie o urlop - proszę o pomoc
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o urlop - proszę o pomoc
    Date: Tue, 01 Aug 2006 16:46:36 +0200

    Pięknego dnia 1 Aug 2006 14:56:25 +0200, "Dorota" <d...@v...pl>
    zakodował:

    >Jestem zatrudniona od 1 sierpnia 2000 roku na podstawie umowy o pracę. We
    >wrze?niu 2004 roku ukończyłam licencjat. W sierpniu tego roku kończę pracę w
    >firmie. Ile urlopu mi się należy.

    Ponieważ jednoczśnie pracowałaś i uczyłaś się - do stażu liczy się
    albo jedno, albo drugie (to, co lepsze dla pracownika).

    Tu różnica będzie prawdopodobnie niewielka - ale na korzyść pracy.
    Wtedy masz 4 (albo 5 lat) za szkołę średnią.
    Kolejne prawa do urlopu nabywałaś (przyjmuję, że za szkołę średnią
    dostajesz 4 lata - jeżeli miałabyś 5 to rok wcześniej zwiększa się
    wymiar urlopu).
    1. 31 lipca 2001 - 18 dni
    2. 1 stycznia 2002 - 18 dni + 2 dni od 31 lipca
    3. 1 stycznia 2003 - 20 dni
    4. 1 stycznia 2004 - 20 dni
    5. 1 stycznia 2005 - 20 dni
    6. 1 stycznia 2006 - 20 dni + 31 lipca *dni

    * przy zmianie pracy liczy się proporcjonalnie - czyli tracisz na tym.
    U nowego pracodawcy należy Ci się 6/12 x 20 + 2/12 x 26 = 10+4,3 czyli
    15 dni urlopu. U nowego pracodawcy (jeżeli nie będziesz miała przerwy)
    należy Ci się 4/12 * 26 czyli 9 dni urlopu.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded