PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o skuteczność... › Re: Pytanie o skuteczność...
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Pytanie o skuteczność...
    Date: Fri, 25 Mar 2005 14:49:12 +0100

    Immona napisał(a):

    > To wielki problem z kazda transza postow wysylac je na razie recznie?

    Problem? Nie. Po prostu upierdliwe to strasznie dla mnie.
    Ale ok. Postaram się wrzucać okresowo (hmm... raz na tydzień?)
    aktualny dokument.

    > Aj, a bo to tyle roboty?

    Porządny? Tak.

    > Ja proponuje na szybko takie poprawki majace zrobic to bardziej
    > user friendly - jak ci sie podobaja, to wstaw:

    Problem z 'wstaw' jest taki, że nie mam jak na razie możliwości zmiany FAQ.
    A jak na razie moje prośby o drobną zmianę paru punktów mają mniej więcej taką
    skuteczność jak prośby o założenie FAQ-bota. :)

> [...]
    > liter w ogłoszeniu

    > [proponowane]
    > 8. jesli w ofercie sa uzywane polskie litery, to musza byc zakodowane
    > zgodnie z norma ISO-8859-2. W Outlook Expressie i wiekszosci programow
    > pocztowych przed wyslaniem postu nalezy sprawdzic w poscie w menu: "Format"
    > ustawienie "Kodowanie" ("Character set") i upewnic sie, ze jest wlaczone
    > "Srodkowoeuropejskie (ISO)"("Central European (ISO)") lub ISO-8859-2. W
    > razie braku calkowitej pewnosci co do prawidlowego ustawienia kodowania
    > najlepiej jest wyslac ogloszenie w wersji bez polskich liter.

    W OE akurat nie to stanowi problem. Problem jest w tym, że 'by default'
    OE nie deklaruje charsetu, co też nie jest dobrze widziane przez inne
    czytniki. Ale o tym to pewnie już było sporo. W każdym razie ja
    staram się odsyłać do poradników w rodzaju:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm czy
    http://evil.pl/pip/OE.html
    No i obrazki lepiej działają.

    > [obecna wersja]
    > 10. nie może być napisany w HTML-u.

    > [proponowane]
    > 10. nie moze byc napisany w HTMLu. Zeby sie upewnic, czy post nie jest w
    > HTMLu, w Outlook Expressie i wiekszosci programow nalezy w menu "Format"
    > listu przed wyslaniem zobaczyc, czy jest ustawiony "Zwykly tekst" (Plain
    > text).

    Myślę, że tyle wystarczy.

    > Uwaga. Nawet, jesli domyslnie jest ustawiony zwykly tekst, skopiowanie do
    > listu sformatowanego tekstu np. ze strony www lub pliku Worda moze w
    > niektorych programach do poczty spowodowac automatyczne przestawienie sie
    > listu na HTML. Dlatego w przypadku kopiowania sformatowanego tekstu do listu
    > warto sprawdzic to ustawienie.

    Problem z HTML praktycznie na grupie nie istnieje (głównie co przychodzi w HTML
    to jakieś spamy). Większe zagrożenie przy wklejaniu 'z worda', to przestawianie
    się czytników na UTF-8, z powodu użycia polskich znaków cudzysłowia,
    czy myślnika. Dotyczy to głównie Thunderbirda, Forte Agenta czy innych
    bardziej inteligentnych od OE czytników.

    > [proponowane]

    > 13. za ogloszenie o prace nie sa uwazane oferty dotyczace network marketingu
    > (programow, w ktorych nowy uczestnik kupuje produkt i na wlasna reke ma go
    > probowac odsprzedawac kolejnym osobom, rekrutujac je do programu).
    > Ogloszenia dotyczace network marketingu beda odrzucane przez moderatora.

    O. To jest fajne. :)
    Poproszę o zmianę, ale naprawdę nie wiem z jakim efektem.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer