PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o prace w pomieszczeniu serwerowym › Re: Pytanie o prace w pomieszczeniu serwerowym
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o prace w pomieszczeniu serwerowym
    Date: Mon, 28 Jul 2008 01:42:38 +0200

    Ciemny pisze:
    > Z jednym sie zgodze - przejezyczylem sie - chodzi o bezplodnosc,
    > a nie impotencje.
    > Na Twoje pytania z checia odpowiem, jak udzielisz
    > mi odpowiedzi na moje - merytoryczna dyskusja nie polega na tym,
    > ze odpowiada sie pytaniami na pytania.

    A jaki związek z dyskusją mają pytania w stylu "ile kilowatów ciągnie
    serwerownia na kilka szaf rack 42 U, i jakie urządzenia się tam znajdują."?

    Ale nich będzie, odpowiem,
    Serwerownia na kilka szaf ciągnie kilka kilowatów, a i to nie zawsze bo
    kilka szaf z tych kilku szaf może być wyłączona.
    I druga część odpowiedzi: w serwerowni znajdują się urządzenia komputerowe.
    Jakie pytania taka odpowiedź. Jeżeli to ma być merytoryczna dyskusja to
    ja przepraszam.

    Zresztą ja zadałem tylko jedno pytanie.
    Postawiłeś tezę, że "Jeśli to mało na końcu dochodzi impotencja ze
    wzgledu na długotrwałe przebywanie w polu magentycznym."
    Przypomnę, że chodzi o serwerownię, a nie antenę UKF czy drużynę
    energetyków.
    Wykaż ten związek. Podaj chociaż JEDEN argument, który potwierdza Twoją
    tezę, może wtedy dyskusja faktycznie stanie się merytoryczna.

    Pozdrawiam
    Piotr