PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do pracodawcowRe: Pytanie do pracodawcow
    From: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie do pracodawcow
    Date: Wed, 9 Mar 2005 21:09:37 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > U przedpisczyni przerwy w pracowaniu wynikauja z braku zlecen. Ja
    > bym w takiej sytuacji wlaczyla sie w prace dzialu marketingu
    > ukierunkowana na pozyskanie wiekszej ilosci zlecen, przy ktorych by
    > bylo i dla mnie cos do roboty.

    Brawo. I sądzę, że ona też do tego dojdzie. Dlatego pisałem, że
    poszukuję podobnych osób... Inna sprawa, że nie u każdego pracodawcy
    takie "włączanie się" będzie OK. I pewnie Twoja odpowiedź jest
    bardziej tym, czego olamala oczekiwała. Bo ja tylko zwróciłem uwagę na
    aspekty związane z niebezpieczeństwami pracy w tej firmie.

    Było-nie było, nie jest dla mnie zrozumiały fakt działania bez planu.
    Może się mylę, ale zbyt wiele podobnych sytuacji widziałem, by widzieć
    tą sprawę w bardziej optymistycznych barwach. Jeżeli pracownik jest
    zakłopotany faktem, że nie ma co robić, to nie działa motywująco. Tam,
    gdzie nie ma motywacji...