eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie d/s pracy chałupniczej jako webmasterRe: Pytanie d/s pracy chałupniczej jako webmaster
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.pl!news.task.gda.pl!news.ma
    n.szczecin.pl!not-for-mail
    From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie d/s pracy chałupniczej jako webmaster
    Date: Sun, 2 Jun 2002 10:33:32 +0200
    Organization: ACI - http://www.aci.com.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <adcl98$k0c$1@zeus.man.szczecin.pl>
    References: <016501c209b5$dddbdf20$e485810a@home.astercity.net>
    <adcfp0$60$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: barin.erathia.szczecin.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: zeus.man.szczecin.pl 1023006824 20492 213.155.171.65 (2 Jun 2002 08:33:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...man.szczecin.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Jun 2002 08:33:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-Mimeole: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:50358
    [ ukryj nagłówki ]


    > Czy mozna telepracowac w zawodzie Webmastera? Tak, jak najbardziej.
    Problem
    > w tym, ze zbyt wiele osob podejmuje sie takiego zajecia mimo, ze nie
    > powinni. Nie wystarczy bowiem znac HTML. Trzeba miec wyczucie estetyki,
    > wiedziec jak konstruowac czytelne i mile dla oka strony, oraz posiadac
    zmysl
    > artystyczny.

    No tak. A później się rozmawia z gościem, którego firma ma odstrzeloną
    stronkę, zgodnie z najnowszymi trendami 'dicho polo', i który mówi: Internet
    to kicha, wybuliłem dwa tysiące, a w ciągu trzech miesięcy nikt za
    pośrednictwem tej strony ze mną się nie skontaktował. Sprawdzasz
    statystyki - fakt - kilkadziesiąt wizyt, z czego połowa przypada na
    pracowników firmy i kolesia, który stronkę strzelił.
    Dowiadujesz się jeszcze, że specjaliści od e-commerce zaproponowali
    rozwiązania, które zwiększą oglądalność strony (czytaj - wykupienie banerów,
    miejsc w wyszukiwarkach, itd.) za więcej niż parę tysięcy. Patrzysz na
    stronę i się zaczynasz zastanawiać - po h... ona w ogóle jest, bo i tak
    niczego się z niej nie można dowiedzieć, prócz tego, że robił ją kolo, który
    wie gdzie są efekty w 'trialu' Photoshopa.


    > No i oczywiscie trzeba byc zorientowany w problematyce internetu - wiedzec
    > co sie ludziom podoba, a na widok czego maja drgawki.

    :)

    Asmira

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1