PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie:czy macie pomysł na firme/działalność gospodarczą? › Re: Pytanie:czy macie pomysł na firme/działalność gospodarczą?
    From: "Redakcja Artserwis.pl" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie:czy macie pomysł na firme/działalność gospodarczą?
    Date: Mon, 15 Dec 2003 14:25:34 +0100

    Użytkownik "web69" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:04a8.000002a3.3fdb79e6@newsgate.onet.pl...

    > Zwracam sie z ogromną prośbą o pomoc.Czy mozecie podpowiedziec mi ,dac
    pomysł
    > na własną firmę/działalność gospodarcza aby zarobic jakes godne pieniadze
    > tym Kraju. Studiuje informatyke i znam dobrze jezyk angielski.Wiele razy
    > probowałem znalezc jakies zlecenia w projektwaniu stron lub tłumaczeniach
    ale
    > bez odezwu.Nie wiem moze nie potrafie trafic do potencjalnego
    > klienta.Doradzcie mi cos jak tu zarobic moze macie jakies ciekawe pomysły.

    Witam ;)

    zachecam do zarejestrowania sie w Artserwis.pl

    Prawde mowiac serwis jest nadal na etapie tworzenia, stad brak m.in. ofert w
    ramach przetargu, ale to sie wkrotce zmieni.
    Na razie mozemy zaoferowac 3 MB miejsca na zaprezentowanie swoich prac
    (grafika, tworzenie stron www, muzyka, fotografia, teksty itp.), dzieki
    czemu osoby nie posiadajace swoich stron www nie musza zalaczac do kazdego
    CV kierowanego do potencjalnego pracodawcy plyty ze swoimi pracami-
    wystarczy link do portfolio w Artserwis.pl
    Rejestracja w naszym serwisie jest bezplatna.
    Ponadto codziennie staramy sie aktualizowac dzial "konkursy"- chcemy zebrac
    w jednym miejscu wszystkie informacje o konkursach (zarowno tych polskich
    jak i zagranicznych), ktore moga zainteresowac Uzytkownikow Artserwis.pl, a
    wiec zwiazanych z programowaniem, grafika, literatura. Nagrody w tych
    konkursach sa rozne i to juz naprawde od nas nie zalezy, ale jest sporo
    nagrod pienieznych, wiec moze ta droga?

    pozdrawiamy
    Redakcja Artserwis.pl