PracaGrupypl.praca.dyskusjePyt: Praca w Anglii po przystąpiniu do UE › Re: Pyt: Praca w Anglii po przystąpiniu do UE
  • Data: 2003-12-27 23:32:20
    Temat: Re: Pyt: Praca w Anglii po przystąpiniu do UE
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kozłowski wrote:
    > trzeba miec troche funciorow, byc naturalnym, nie denerwowac sie, no i
    > kontakt do znajomej koniecznie, moze tez jakies zaproszonko
    na plus jezeli bedziesz w stanie z nimi pogacac po ichniemu, jezeli
    przylecisz samolotem, zrob wczesniej rezerwacje w jakims hotelu na swoje
    nazwisko jezeli nie bedziesz miec zaproszenia.

    wrazenia: nie boli. bardziej sie do mnie czepial polski pogranicznik na
    przejsciu do slowackiej budki z piwem.

    marcin