PracaGrupypl.praca.dyskusjePsychologiczne Badanie stylu - pomoc pilnie potrzebna!!! › Re: Psychologiczne Badanie stylu - pomoc pilnie potrzebna!!!
  • Data: 2007-09-20 21:09:16
    Temat: Re: Psychologiczne Badanie stylu - pomoc pilnie potrzebna!!!
    Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fcggar$732$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "aga_swps" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Dawno nie trafilem na tak dobrze zrobione badanie. Mowie od strony
    > przyjaznosci i przejrzystosci.

    Zrobiłam badanie z zaciekawieniem, jest przejrzyste.
    Jak ono się ma się do zaburzeń osobowości?
    Niektóre pytania sprawiaja wrażenie, że mają własnie to określić. ;)
    Podziały na style nie są zbyt _typowe_.
    Mnie wyszło silny, wrażliwy, pewny siebie.
    Wszystkie wielkości w zasadzie zbliżone.
    Wynik fajny, ale tak do końca nie wiem, czego dotyczy.
    pozdr,
    o.