PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzetwarzanie... › Re: Przetwarzanie...
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przetwarzanie...
    Date: Tue, 7 Jun 2005 21:27:46 +0200

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.sr0kwjtt5qxrvn@blaster...
    > Czy ta _CAŁA_ typowa klauzula, razem z paragrafami i dziennikiem ustaw
    > jest wymagana prawnie? Jesli uważasz, że tak, to jako niedowiarek, zapytam
    > w takim razie, gdzie to jest napisane? Szukałem, nie znalazłem postawy
    > prawnej do tego, że musze SAM podawac podstawę prawną.

    Bo nie ma. Formulka, ktora sie przyjela, przyjela sie dlatego, ze jest
    maksymalnie asekuracyjna i nie ma sie do czego przyczepic. Podanie namiaru
    na ustawe oznacza, ze podpisujacy wie, ze wyraza dokladnie taka zgode, o
    jakiej jest mowa w ustawie i ze nie mial na mysli czegos innego. Takie
    powolywanie sie na konkretny paragraf jakiejs ustawy jest bardzo popularne w
    roznych umowach, bo zapewnia jednoznacznosc.

    Nie mam wlaczonego widoku watkowego, ale jesli odnosisz sie do postu,
    ktorego autor wywalil do smieci bez czytania aplikacje bez poprawnej wersji
    formuly, to zauwaz, ze nie chodzilo o jej brak czy "niedoskonala forme",
    tylko o napisanie "Nie wyrazam zgody".

    I.