PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzerwa w pracy!Re: Przerwa w pracy!
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przerwa w pracy!
    Date: Fri, 9 Nov 2007 10:55:38 +0100

    Dnia Thu, 8 Nov 2007 21:35:28 +0100, Jotte napisał(a):

    > Zgadza się, toteż na wpół piśmienny młot dowie się, że jest młotem.

    Ty faktycznie jesteś upośledzony jotte. Kiedyś myślałem że tylko się
    zgrywasz,ale po tych psotach widać że taka twoja natura.

    Szkoda że za późno by mogłeś poznać kobietę, poznać co to dotyk, seks,
    miłość ..... już nie masz na to szans. Jesteś skazany tylko na wypisywanie
    wypocin i odreagowywanie na grupach dyskusyjnych, forach, w świecie nie
    materialnym jakim jest Internet. No ale cóż począć - Internet, jak każda
    zdobycz technologiczna - zbiera swoje ofiary - tutaj padło na ciebie.