-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsfee
d.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Przemysl ciezki - kula u nogi "bogatych" spoleczenstw
Date: Fri, 13 Dec 2002 08:54:34 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 33
Message-ID: <atc3o4$2sd$1@news.tpi.pl>
References: <at8o17$ave$1@news.tpi.pl> <at9fnr$hta$2@news.tpi.pl>
<ata88k$ksn$1@news.tpi.pl> <ataclj$n31$1@news.tpi.pl>
<atb3r6$fns$1@news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: mx.biezanow.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.tpi.pl 1039766084 2957 80.48.244.130 (13 Dec 2002 07:54:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Dec 2002 07:54:44 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:66907
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
news:atb3r6$fns$1@news.tpi.pl...
>
> > > Jakies argumenty??
> > >
> > Hehe..
> > Wg. Twojej teori to przemysl ciężki mają budować i rozwijać państwa
> > afrykańskie. Państwa już średnio zamożne, a w szczególności zamożne
takie
> > jak Niemcy, Francja, Anglia, USA powinny przemysł ciężki zlikwidować
> > całkowicie.
>
> No nie powinny, ale powinien byc zrobiony rachunek ekonomiczny, a nie
> sztuczne toczyc proces sztucznego utrzymywania, poza tym aby przetrwa
> powinny, przepofilowac ta prodkukcje na bardziej technicznie zaawansowane
> produkty, co ma miejsce.
> Fakt jest faktem ze przy rosnacych cenach sily roboczej, kosztach ochrony
> srodowiska i coraz wyzszych skladkach ubezpieczeniowych(patrz koszt sily
> roboczej), branza ta musialaby miec bardzo duze przyrosty wydajnosci, a w
> wiekszosci dziedzin tego przemyslu jest to awykonalne.
Widze że zaczynsz zmieniać zdanie.:))))))
Faktem jest i prawidłowością ekonomiczną, że im bardziej rozwinięte
gospodarczo państwo, tym udział przemysłu cieżkiego jest większy.
Problem powstaje tylko wtedy gdy w tym udziale jest zbyt mały udzial
przemyslu lekkiego, właśnie tak jak jest aktualnie w Polsce, gdzie import
zlikwidował przemysl lekki, no to i ciężki też jest do likwidacji. Do Angoli
czy jakiegoś Mozambiku tylko krok.
Wiesiek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.02 09:01 Nina M. Miller
- 13.12.02 10:15 Leszek Wilczek
- 14.12.02 08:42 Wiesław Wronowicz
- 16.12.02 10:46 Robcio
- 04.01.03 12:34 MJX
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-03-27 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-27 Warszawa => Asystent Sprzedaży <=
- 2025-03-27 Warszawa => Customer Service with Spanish + translation <=
- 2025-03-27 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-27 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-03-27 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-26 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-26 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-03-26 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-26 Warszawa => Virtual Workplace Engineer <=
- 2025-03-26 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-26 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-26 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-03-26 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-26 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f