eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawiciele handlowiRe: Przedstawiciele handlowi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "mhl999 " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przedstawiciele handlowi
    Date: Sat, 11 Dec 2004 09:11:01 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 55
    Message-ID: <cpedj5$rei$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cp6ofq$gsc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cfe90.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1102756261 28114 172.20.26.234 (11 Dec 2004 09:11:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Dec 2004 09:11:01 +0000 (UTC)
    X-User: mhl999
    X-Forwarded-For: 172.20.6.62
    X-Remote-IP: cfe90.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:134745
    [ ukryj nagłówki ]

    Mikołaj <l...@s...com> napisał(a):

    > Jak sprawdzić efektywność pracy przedstawiciela handlowego i zmusić by
    > więcej pracował?
    system prowizyjny, opisany ponizej
    skuteczniejszego sposobu nie ma

    > Chodzi o sytuację, kiedy zamówienia spływają bezpośrednio do firmy, a
    > przedstawiciel, jak się okazuje, nie był w firmie zamawiającego...
    i prawde mowiac nie musi byc, takie jest moje zdanie.
    choc przegieciem jest, ze mowisz o paru miesiacach

    moze przejedz sie z nim po wszystkich jego klientach. tak przez 2,3 dni
    wez go z zaskoczenia, bez zapowiedzi -powiesz mu, ze jedziesz z nim:)
    mozesz poprowadzic rozmowe z klientem aby wybadac kiedy .ph. byl tam
    fizycznie:] jesli jednak ma dobre uklady z klientem to nic nie wskurasz
    w przeciwnym wypadku bedziesz mial powod do odebrania mu premii a jemu
    zrobi sie lyso:)

    byc moze zadzwonil do firmy proszac o zlozenie zamowienia telefonicznie?
    moim zdaniem nie ma w tym nic dziwnego.
    co innego kiedy robote .ph. wykonuje ktos z biura - wtedy tniesz mu
    prowizje bo na dzielenie szkoda czasu moim zdaniem.

    > [...] widząc, że klient zamawia, handlowiec odpuszcza sobie i go nie
    > odwiedza.
    mogl dzwonic, bo to wygodne dla obu stron. niektorzy nie zycza sobie .ph.
    chyba wazne jest to, ze zamawia?

    w papierki\, pieczatki sie nie baw. jak bedzie chcial i tak cie wykiwa.
    pojedzie raz a przybije pieczatek na caly miesiac. chyba, ze specjalny
    druczek wymyslisz i bedzie to druk scislego zarachowania. ale to juz
    chyba przegiecie:)

    mozesz mu zainstalowac gps'a w samochodzie i po poludniu pokazac mu
    stosowny raport z odpowiednia sugestia, ze pora sie rozejrzec za kims
    innym jesli sie nie poprawi lub od razu wreczyc mu zwolnienie za
    niewykonywanie swoich obowiazkow [ilez mozna siedziec w mc'd?]

    > Może dojść do sytuacji, że zdobędzie kilku dużych klientów,
    > klienci ci będą sami zamawiać, a przedstawiciel będzie sobie bimbał,
    > czekając na wypłatę.
    moze, wtedy mozesz gop zwolnic. klienci tak szybko nie odejda ich tez mozna
    umiejetnie zatrzymac w firmie. malo kto dzis przeciez placi w terminie
    a pojecie odsetki do zaplaty dziala jak magnes. choc tu jeszcze wiele
    zalezy od twojej pozycji na rynku. warto to jednak przemyslec aby raz
    w toku uswiadomic klientom o czyms takim anulujac jednoczesnie spora
    ich wiekszosc. to moze zwiazac ich z firma.

    pozdrawiam
    mhl999


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1