PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawiciele handlowi › Re: Przedstawiciele handlowi
  • Data: 2004-12-10 21:45:21
    Temat: Re: Przedstawiciele handlowi
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Doceniam skruchę, rzeczą ludzką jest błądzić.

    Myślałem, że raczej ironię docenisz ;)

    > Wnioski - Sender pracuje jako PH na prowizji, Ra.Y także.

    Pierwszy nieścisłość w Lynch-owskiej Prostej Historii. Ra.Y nie pracuje
    jako PH.

    > Ale Ra.Y wskazuje
    > rozwiązanie mogące pogorszyć warunki pracy Sendera

    Druga nieścisłość. Ra.Y nie szuka sposobu na pogorszenie warunków pracy
    Sender Bell-a, tylko odpowiada na post Mikołaja proponując, jak
    zmotywować PH.

    > A teraz dowcip, który nawiązuje do całości dyskursu, a szczególnie tekstu o
    > przegięciu:
    > Pewien chłop modlił się codziennie: "Panie Boże ten mój sąsiad to ma taką
    > wspaniałą krowę, 30 litrów mleka co dzień, cielaki co roku, też takie
    > mleczne, a ja biedny nie mam."
    > Wreszcie Najwyższy zareagował i pyta chłopa: "Więc co, ty też chcesz mieć
    > taką krowę?"
    > A chłop: "Nie, tylko żeby jemu zdechła..."
    >
    > Wystarczy?

    No nie bardzo. Proponuję bardziej dopasowaną wersję:

    Ra.Y miał krowy, które mleka nie dawały. I modlił się codziennie "Panie
    Boże, spraw aby moje krowy mleczne były, a nie tylko udawały, że coś na
    pastwisku robią, trawę bezmyślnie w tym czasie żując."
    Wresznie Najwyższy zareagował i mówi do Ra.Y-a: "Chcesz mieć mleczne
    krowy, zaintaluj im łańcuch o modelu identycznym z tym, co sam go nosisz".

    I zainstalował Ra.Y taki sam model łańcucha, co miał na sobie.
    I widział Najwyższy, że model dobry jest.

    I tyle.

    Pozdrawiam, uspokajając się zgodnie z zaleceniem ex-PH Immony :)
    --
    ra.y