PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawiciel handlowy - uwagi › Re: Przedstawiciel handlowy - uwagi
    From: "ARKOS" <a...@n...arkos.net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przedstawiciel handlowy - uwagi
    Date: Mon, 17 Apr 2006 20:19:44 +0200

    Użytkownik "tumek" <t...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:18m6dmzcsk7yj.c8bmi1fchcd3.dlg@40tude.net...

    > proponuje jak to we wiekszosci firm bywa poprostu ubezpieczyc samochod na
    > AC. Kolega cropek chyba nie wie co pisze. Ja nigdy nie podpisalbym pelnej
    > odpowiedzialnosci za wypadek jako PH. Limit ok , wazne zeby byl realny tzn
    > odpowiadajacy rzeczywistosci , wnioskuje ze jesli to pierwszy PH wiec
    bedzie
    > zapewne budowal siec odbiorcow - koszty beda wiec troszke wieksze niz
    > przecietnie. limity sa rozne ja mam 120 zl ale kumpel ma 50 zl.

    Samochód ma AC. Czy samochód przekazuje się na podstawie jakiegoś protokołu
    zdawczo-odbiorczego? Czy pracownik podpisuje że odebrał samochód w stanie
    nienaruszonym itd? Czy są jakieś gotowe wzorce takich oświadczeń? Jak
    ustrzec się przed nieuczciwością ze strony PH? Przed tym aby telefonu i
    samochodu nie używał do prywatnych celów? Czy przedstawiciel powienien
    rozliczać si w jakiś sposób z przejechanych kilometrów?