PracaGrupypl.praca.szukanaPrzedstawiciel handlowy/KrakówRe: Przedstawiciel handlowy/Kraków
  • Data: 2004-07-26 10:36:15
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy/Kraków
    Od: "KryH" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ interesuje Pana branża informatyczna (hosting, stałe łącza
    internetowe (?)) proszę o kontakt.

    --
    Z poważaniem

    Jacek Ryszka
    dyr handlowy

    ------------------> Pozdrawiam <-----------------
    CityNET Sp. z o.o.
    "Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"

    Użytkownik "Jakub Guminski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nazywam się Jakub Gumiński, jestem absolwentem Politechniki
    Częstochowskiej.
    > Ukończyłem studia na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki na
    kierunku Informatyka o specjalności Inżynieria Oprogramowania i Systemy
    informatyczne.

    > - obroniłem pracę magisterską - 28 czerwca 2004r,
    > - temat pracy magisterskiej :„Wprowadzenie do projektowania złożonych
    aplikacji internetowych z
    > wykorzystaniem platformy ASP.NET”
    >
    > Poszukuje pracy w Krakowie na pełny etat w charakterze przedstawiciela
    handlowego (najlepiej branży IT) :