PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o rade!!!!! › Re: Prosze o rade!!!!!
  • Data: 2007-08-15 17:04:05
    Temat: Re: Prosze o rade!!!!!
    Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:f9srqn$kba$1@news.onet.pl...
    > problem jeszcze w tym ze juz raz probowalem takiej akcji i niestety po 3
    > miesiacach pracy na etacie nie przedluzyli mi umowy (od razu napisze dla
    > tych co pomysla ze sie nie nadawalem ze to nie z mojej winy)

    Odniosę się tylko do tego aspektu: dziś sytuacja na rynku pracy jest inna
    niż jeszcze niedawno. Pracodawcy bardziej zabiegają teraz o pracowników,
    więc ryzyko nieprzedłużenia umowy jest dużo mniejsze (zakładając oczywiście,
    że na okresie próbnym potwierdzisz że spełniasz wymagania merytoryczne, a co
    najmniej rokujesz że je niedługo spełnisz).

    strach