PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o poradę!!! › Re: Prośba o poradę!!!
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prośba o poradę!!!
    Date: 20 Dec 2002 11:03:47 -0800

    "Madziarka" <m...@p...fm> writes:

    > Witam wszystkich grupowiczów i grupowiczki.
    > Jestem na tej grupie poraz pierwszy i mam pytanie, dotyczące pracy, a
    > właściwie ogłoszń.
    > Jakiś czas temu na grupie praca.szukana dałam swoje ogłoszenie, że szukam
    > pracy jako fotomodelka.
    > Odpowiedział mi jaki pan podający się za świetnego fotografa i podał mi
    > agencje modelek, z którymi to rzekomo współpracuje.
    > Poprosił mnie o podesłanie jakiegoś swojego zdjęcia. Popesłałam
    > najzwyklejsze jakie miałam.
    > Jednak pan fotograf poprosił o akty bo musi mnie zobaczyć całą. Ja jednak
> [...]

    no jedna metode juz sama wymyslilas ;)

    nie ma nic zlego w zapytaniu sie o wiarygodnosc. jesli ktos jest
    wiarygodny, zapewne z checia poda ci namiary i adresy, ktore bedziesz
    mogla latwo sprawdzic.

    druga metoda: zamiast slac rozebrane zdjecia, zaproponuj
    spotkanie. jesli to podpucha, a facetowi zalezy tylko na pozyskaniu
    zdjec rozneglizowanych panienek, to pewnie odmowi.

    jesli nie odmowi - to spotkaj sie z nim i postaraj jak najwiecej
    konkretow wyciagnac; zacznij pozowanie dopiero po podpisaniu umowy a
    zanim ja podpiszesz, uwaznie przeczytaj.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net