PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o pomoc .Re: Prośba o pomoc .
  • Data: 2006-11-01 20:51:19
    Temat: Re: Prośba o pomoc .
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:9d2fc$45490369$57ce19a2$26399@news.chello.pl JAN
    <w...@p...onet.pl> pisze:

    > Dnia 29.10.2006 podpisałem przygotowane przez pracodawcę porozumienie
    > stron rozwiązujących umowę o pracę.Przedstawiono mi drugą propozycję
    > jezeli nie podpisze przygotowane było drugie zwolnienie
    > ,dyscyplinarne.Byłem zdenerwowany nie przemyślałem tego spokojnie bo i
    > czasu nie miałem na to i podpisałem porozumienie stron uważajac to za
    > bezpieczniejszą dla siebie formę.U tego pracodawcy pracuję 6 lat
    > ,łacznie 30 lat pracy
    W tym wieku to już wypadałoby być rozsądnym, dorosłym człowiekiem, który
    byle czego w pośpiechu i zdenerwowaniu nie podpisuje. Przecież to dziecinne.

    > i ztego tytułu należało by się 3 miesięczny okres
    > wypowiedzenia.
    Ale ty nie dostałeś wypowiedzenia. Ty się porozumiałeś z pracodawcą, że
    rozwiązujecie łączący was stosunek pracy.

    > Czy mozliwe jest odwołanie się od tej formy podpisanego
    > porozumienia w Sądzie Pracy .
    Do sądu to możesz iść ze wszystkim. Ale tu chyba musiałbyś zapewnić sobie
    świadków, że cię to tego podpisu zmuszono albo cos takiego...

    > Otrzymałem także zwolnienie ze świadczenia
    > stosunku pracy bez podania powodu takiego zwolnienia .
    To nie jest konieczne - nie chcą żebyś pracował i tyle. Jest to nieformalne,
    ale nie zabronione.

    W sumie to zrobili cię jak szczeniaka (wstyd przy twoim stażu pracy), uznaj
    to za drogą lekcję życia i korzystaj ze zdobytego doświadczenia - przecież
    sporo zapłaciłeś za nie. ;)

    Jotte