PracaGrupypl.praca.dyskusjeProjekt naukowy dla studentów › Re: Projekt naukowy dla studentów
  • Data: 2006-06-06 11:14:45
    Temat: Re: Projekt naukowy dla studentów
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <e63jo5$k7j$2@nemesis.news.tpi.pl> herakles napisal(a):

    > Człowiek przekręt, uważajcie na gościa, bo mi to śmierdzi na kilometr krowim
    > łajnem w niesprzątanej tydzień szopie.

    Drogi Heraklesie ;) , nie dostrzegasz wielkości nawet jak się
    o nią potykasz. Przecież On ma ideę... TADAM... "nowego przedsiębiorstwa,
    które w maksymalnym mozliwym stopniu będzie pozbawione wad
    dotychczasowych przedsiębiorstw". Mając taką ideę nie trzeba sobie
    już zaprzątać głowy jakimiś przyziemnymi sprawami, tą robotę
    zwala się właśnie na tych studentów.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć