PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramowanie - ile można zarobić? › Re: Programowanie - ile można zarobić?
  • Data: 2004-05-28 16:11:36
    Temat: Re: Programowanie - ile można zarobić?
    Od: "Andy" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arkadiusz Lipiec" <a...@g...pl> napisał w
    wiadomości
    news:c95dsm$sds$1@inews.gazeta.pl...

    > Szczerze? W Polsce rynek jest totalnie odwrócony do góry nogami. Jeśli chcesz
    > się pakować w ten biznes nie mając żadnego kontraktu na oku to nie polecam...

    a masz jakis pomysl jak przekonac ludzi na zachodzie
    do zlecania prac u nas ? robiles jakies projekty dla kogos za granica ?

    jest pewna bariera pomimo, ze firma zagraniczna w wiekszosci wypadkow
    musi placic duzo wiecej lokalnym programistom niz by to zleciela np. w Polsce
    a mimo to jednak wola placic tym lokalnym
    nie wiem czy to kwestia zaufania, problemy prawne czy jakis inny czynnik

    moze trzeba pojechac i pokazac sie fizycznie ?

    bralem udzial w nieduzym projkecie, ktory dostalismy z firmy ze Stanow
    poszlo nawet niezle i co najwazniejsze zaplacili
    ale potem rozstalismy sie bo oni spodziewali sie znacznego wkladu tworczego
    a my uwazlismy sie za wykonawcow zlecenia i robilismy co trzeba
    zgodnie z tzrymanymi zalozeniami

    --
    Andrzej
    http://www.ceti.pl/~anok