PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista - średni czas pracy › Re: Programista - średni czas pracy
  • Data: 2005-05-29 17:17:48
    Temat: Re: Programista - średni czas pracy
    Od: "Marcin P." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale 7 dni w tyg.?? Słyszałem że w Comarch norma to 12 h (ale nie zapytałem
    > się czy 5,6 czy 7 dni/tyg).

    To nie jest prawda, to nie jest norma w Comarchu. Praktycznie aby pracowac w
    takim trybie musisz trafic do wyjatkowo ciezkiego projektu i oczywiscie
    dawac sobie wrzucac robote bez ograniczen. W przeciwnym przypadku pracujesz
    normalnie 8h i do domu. No i oczywiscie trzeba pracowac z rozsadna
    wydajnascia, bo w przeciwnym przypadku nie ma co sie dziwic, ze ktos siedzi
    12h jak nie moze sobie poradzic ze zrealizowanie swoich podstawowych zadan.

    > Jeśli chodzi o język to raczej nie PHP - bo teraz to chyba najgorzej
    > płatna rzecz, raczej rzeczy typu C++/Java

    Znajomosc samego jezyka oprogramowania nie gwarantuje ci dobrej, dobrze
    platnej pracy. Do tego trzeba znac kupe roznych narzedzi i technologii, plus
    oczywiscie angielski na poziomie przynajmniej rozumienia tekstu (chodz to
    juz rzadko wystarcza).

    pozdrawiam
    Marcin