PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista Oracle - za ile w Wawie i Wroclawiu? › Re: Programista Oracle - za ile w Wawie i Wroclawiu?
    From: "Robert" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista Oracle - za ile w Wawie i Wroclawiu?
    Date: Wed, 21 Feb 2007 21:23:57 +0100

    Akurat mam podobną sytuację, firma w Warszawie robiąca soft na zachód
    (głównie Oracle + Java + Unix).
    Lider, doskonały fachowiec - 20 tys + VAT
    Dobry, niezawodny i słowny człowiek to koszt min 10 tys + VAT (faktura) +
    premia od projektu
    Absolwent to 2,5-4 tys brutto na umowę zlecenia lub o pracę, ale na 2
    świeżych dobrze mieć jednego dobrego,
    który będzie przekazywał wiedzę i posuwał pracę (dzielił kod, planował
    testy, rozwiązywał problemy).

    Zauważyłem też, że dobrzy Oraclowcy rzadko znają dobrze javę, raczej umieją
    coś napisać, ale nie jest to szczyt techniki.
    Javovcy są tańsi od Oraclowców o około 20-30% i generalnie więcej jest
    młodych znających javę niż Formsy i bazę Oracla.
    Średni czas pracy człowieka to 2-3 lata, potem wielu chce zmian i czasami
    odchodzą, a klient nie zawsze chce zmienić technologię czy wprowadzać
    rewolucję w systemach za miliony.

    Pozdrawiam,

    Robert