PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista (Java, PERL ...) szuka sensownej pracy. Warszawa.Re: Programista (Java, PERL ...) szuka sensownej pracy. Warszawa.
    From: Wola Info <o...@w...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Programista (Java, PERL ...) szuka sensownej pracy. Warszawa.
    Date: Tue, 02 Sep 2008 08:39:22 +0200

    Dzień Dobry,
    wydaje mi się, że mogę być zainteresowany Pana ofertą. Jeśli jest
    aktualna proszę o przesłanie swojego CV.

    Michał Wilkowski
    Dyrektor Centrum Oprogramowania
    Wola Info S.A.

    ul. Cybernetyki 7
    02-677 Warszawa
    Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m.st.
    Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS
    0000063157, NIP 521-10-10-788, wysokość kapitału zakładowego Spółki:
    2.806.000 zł, kapitał w pełni opłacony.

    e-mail: m...@w...com.pl
    mobile: +48 600 995 603
    tel: +48 22 431 86 41