PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista Java/JEE w Warszawie - jakie zarobki, jaki rynek? › Re: Programista Java/JEE w Warszawie - jakie zarobki, jaki rynek?
  • Data: 2010-01-23 20:56:03
    Temat: Re: Programista Java/JEE w Warszawie - jakie zarobki, jaki rynek?
    Od: P <...@w...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal wrote:
    > Kolega przeprowadził sie z Wrocka do Wawy. Ma ponad 5lat doświadczenia w
    > java. Pracuje teraz w wawie jak Java EE developer, zarabia 4tys zl netto.

    Dzięki, ale mam jeszcze pytania.

    Czym się ten kolega zajmuje? Serwer, aplikacje klienckie czy urządzenia
    przenośne? Specjalizuje się czy jest Javowcem "od wszystkiego" co
    związane z Javą?

    Co rozumiesz przez "5 lat doświadczenia"? 5 lat pełnoetatowej pracy w
    branży Javowej?

    Ostatnio zgłosił się do mnie taki jeden co to twierdził, że ma 13 lat
    doświadczenia w PHP. Co by wyznaczało początek owego doświadczenia na
    PHP 2 czyli jeszcze przed Zendem. Nie wnikam, może rzeczywiście wtedy po
    raz pierwszy usłyszał o PHP. :)

    --
    pzdr