PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista ASP.NET / C# / MSSQLRe: Programista ASP.NET / C# / MSSQL
  • Data: 2010-07-16 10:46:38
    Temat: Re: Programista ASP.NET / C# / MSSQL
    Od: Natalia Flaczyńska <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Cze, 10:38, "Jarosław Maciaszek" <v...@o...pl> wrote:
    > Poszukuję stałej współpracy jako programista ASP.NET/C#/ MSSQL.
    > Posiadam niemal 10-cio letnie doświadczenie w branży programistycznej.
    > Szczegółowych danych na temat mojego doświadczenie udostępniam
    > na żądanie (w formie CV) osobom zainteresowanym.
    >
    > Jarosław Maciaszek
    Witam,

    Poszukujemy programisty do stworzenia oprogramowania w języku C# na
    platformie .NET.

    Nasza firma zajmuje się tworzeniem profesjonalnego oprogramowania
    biznesowego w 100% opartego na technologii internetowej. Poszukujemy
    programisty w Polsce, który pomoże nam w realizacji nowych projektów.

    Praca w domu, z ok. 2-godzinnymi konsultacjami w biurze w centrum
    Warszawy co kilka dni. Czas pracy i wynagrodzenie do ustalenia,
    zależnie od Pana dostępności. Umowa-zlecenie.

    Jeśli jest Pan zainteresowany, prosimy o przesłanie CV (ze zdjęciem).

    Z poważaniem,

    Natalia Flaczyńska
    n...@a...com
    http://atemisnet.com