PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgram księgowy › Re: Program księgowy
  • Data: 2007-07-19 12:28:52
    Temat: Re: Program księgowy
    Od: Piotr W <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen napisał(a):
    > Pięknego dnia Wed, 18 Jul 2007 10:40:34 +0200, Piotr K

    > Jaka półka cenowa?
    > Na ile stanowisk?
    > Co ma obsługiwać (sama FK, czy do tego jakieś fakturowanie, magazyny,
    > kontroling)?
    > Jaka branża?

    1. Cena: Jeśli chodzi o cenę to nie ma decydującego znaczenia bo zakup
    programu będzie inwestycją na dłuższy czas.
    2. Liczba stanowisk: Jedno stanowisko.
    3. Zastosowanie: Prowadzenie Książki Przychodów-Rozchodów, jak również
    z myślą o przyszłości Pełna Księgowość.
    4. Branża: Szkolenia

    pozdrawiam
    Piotr W