PracaGrupypl.praca.szukanaProfesjonalne projektowanie witryn internetowych / grafikiRe: Profesjonalne projektowanie witryn internetowych / grafiki
    From: szczepy <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Profesjonalne projektowanie witryn internetowych / grafiki
    Date: Tue, 1 Apr 2008 22:51:01 -0700 (PDT)

    On 31 Mar, 16:30, " Marcin" <w...@g...pl> wrote:
    > Port kreatywnego projektowania stron internetowych oferuje:
    > - projektowanie nieszablonowych witryn internetowych (html, cms, flash),
    > - projektowanie animacji, prezentacji,
    > - projektowanie grafiki komputerowej (logotypy, layouty stron, wizytówki,
    > plakaty, itp)
    >
    > Wyrusz z nami w rejs po sukces...
    >
    > Strona www:www.web-port.pl
    > E-mail: k...@w...pl
    >
    > --

    Jeżeli Wasza strona jest profesjonalna, to ja Wam dziękuję za
    współpracę....
    - za długo ładuje się intro (transfer mam bdb), a rewelacyjne nie jest
    - o całej reszcie osadzonej w ramce nie chce mi się nawet pisać

    Jedno muszę Wam przyznać. Bardzo łatwo zredefiniowaliście na własne
    potrzeby pojęcie 'profesjonalizm'.